Klacht indienen
Samen lossen we het op
Wij doen er alles aan om ons werk goed uit te oefenen.
Toch kan het zijn dat je een klacht over ons hebt.
Wat kun je dan doen?
Klachten regeling
Het is nooit leuk om met een Gerechtsdeurwaarder geconfronteerd te worden.
Wij bij PUURNouta begrijpen dit maar al te goed. We werken daarom volgens de hoogste kwaliteitsnormen teneinde alle betrokken partijen binnen de wet- en de regelgeving zo goed mogelijk te bedienen.
Deze klachten regeling biedt u de mogelijkheid een klacht in te dienen als u van mening bent dat wij in strijd met een kwaliteitsnorm handelen of gehandeld hebben.
Wij hebben hiervoor een klachtenregeling opgesteld. Hierin kun je lezen op welk manier je een klacht kunt indienen en hoe het daarna verder gaat.
Hoe kunnen wij helpen?
PUUR incasso
Lukt het u niet om een factuur betaald te krijgen? Dan kunt u een incassotraject starten. Hier komt (nog) geen rechter aan te pas. Een incassotraject heeft alleen zin als een debiteur zelf wil betalen. Het traject duurt zo’n 3 maanden.
PUUR procederen
Wil een debiteur niet vrijwillig betalen dan is een gang naar de Rechtbank nodig. Wij verzorgen de dagvaarding, nemen de rol waar, stellen conclusies op en begeleiden u tijdens de mondelinge behandeling van uw zaak. Wij nemen u bij de hand richting de zitting en verzorgen het gehele proces.
PUUR beslag
Incassobureaus mogen geen beslag leggen. Een deurwaarder, zoals PUURNouta wel. Zodra de rechtbank in uw voordeel heeft beslist gaan we met de uitspraak aan de slag. Helaas blijkt dat debiteuren ook na een vonnis zelden vrijwillig betalen. Dan is beslag nodig.
Samenwerken met PUURNouta?
Dien uw onbetaalde factuur bij ons in, of stel uw vraag. Wij helpen gelijk.