Ik heb een schuld
U heeft een brief ontvangen of bent door ons gebeld. U moet betalen. Wat nu?
FAQ
Waarom, hoe en wat?
We snappen dat u wellicht vragen heeft over de betaling
Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen neem dan contact met ons op.
Hoe moet ik betalen?
Betaal via de betaallink op deze site of rechtstreeks op ons bankrekeningnummer: NL50RABO0368149269 onder vermelding van het dossiernummer.
Hoe moet ik betalen?
Betaal via de betaallink op deze site of rechtstreeks op ons bankrekeningnummer: NL50RABO0368149269 onder vermelding van het dossiernummer.
Ik heb deze vordering al betaald, wat nu?
Graag ontvangen wij uw betaalbewijs onder vermelding van het dossiernummer, zodat wij kunnen nagaan bij onze opdrachtgever of de betaling ontvangen is.
Ik wil een betalingsregeling treffen. Kan dat?
Stuur ons per mail een (onderbouwd met een overzicht van uw inkomen en vermogen) voorstel onder vermelding van het dossiernummer met daarin opgenomen het bedrag dat u periodiek wenst te betalen en de ingangsdatum per wanneer u de eerste aflossing kunt doen.
Ik kan het bedrag niet op tijd betalen. Kan ik uitstel krijgen?
Stuur ons per mail een (onderbouwd) verzoek om uitstel onder vermelding van het dossiernummer. Wij zullen dan beoordelen wat de mogelijkheden zijn.
Ik ben het niet eens met de vordering en wil bezwaar maken.
Stuur ons per mail onder vermelding van het dossiernummer uw onderbouwd bezwaar.
Wat is uw bankrekeningnummer?
Het bankrekeningnummer is NL50RABO0368149269. Wilt u bij uw betaling altijd uw dossiernummer vermelden?
Heeft u een vraag?
Laat uw gegevens achter op onze contactpagina.
Wij nemen binnen zeven werkdagen contact met u op via de mail.